11 Ağustos 2014 Pazartesi

Toz mavi denen yavşak.

Ehm, ne diyorduk? 
Ardından Tozmavi geldi.

Kuzenimdeyiz, Tozmavi gelecek dediler. Tamam dedim. O ara Altı ile çıkıyoruz.

Altı'yla iddiaya girdik.
Ben dedim, Tozmavi bir gelecek, sarışın, mavi gözlü, selvi boylu, al yazmalı...
O dedi ki, Tozmavi bir gelecek, esmer, kara kuru, ufak tefek bi şey.
İyi dedim, bekleyelim.

Tozmavi geldi.

Efem sarışın, mavi gözlü, pembe beyaz tenli, selvi boylu bir gencimis.
Tabii Altı ile çıkıyorum o zamanlar, Altı'nın üstüne gül koklar mıyım ulan ben!
Harbi diyorum ama, aklımdan bile geçmedi, ulan ben buna bi yürüyim demedim.

Altı'ya HAOHAOHAOHAOHAOHAHO YENDİM GÖTOŞ temalı bir mesaj attım.
Altı bana sarışın mıdır mavi gözlü müdür bilmem ama, eğer sana yavşayacak olursa o ağızdan kan akar, o gözler morarır temalı bir mesaj attı.

Ulan zaten canıma tak etmiş Altı'nın hayvanlığı. Sikerim dedim. Attım telefonu bi kenara, mesaj falan atmıyorum gebersin pezevenk.

Sonra Tozmavi'ye baktım, uzun uzun baktım, yan yan baktım, alıcı gözüyle baktım.

Ulan, dedim, ben buna bi yürüyim.

2 yorum: