9 Ağustos 2014 Cumartesi

Altı

En sikindirik ilişkim alt başlıklı yazı

Altı ile birbirimize bir Alsancak sokağında rastladık. 
Tanışıyorduk önceden, ilk kez o Alsancak sokağında gördük birbirimizi.
Ah ne büyülü bir an, ah ne mükemmel bir şey, Tanrı bizi o sokağın başında karşılaştırdı, bu bi işaret olmalı...

NNNNNNAH SANA İŞARET.

O Altı olacak gavat, hayatımın sekiz ayına sıçtı, gitti.
Manipulative Bitch diye bir şey var ya, hah, bu Altı denen şerefsiz, manipulative bitch sıfatına karşılık olarak doğmuş.
Manipulative bitch tabiri için Türkçede bir karşılık bulamamışlar, allah onun yerine Altı'yı vermiş.

Kıskançlığa hayatta katlanamam.
Bugüne kadar tanıştığım en kıskanç insan Altı'ydı.
Etek boyuma karışmalar, yok efendim o arkadaşınla görüşmiyciksin bununla görüşmiyciksin bundan uzak dur bunu sevmedim.

Altı'nın gazına geldim, biraz direndim, biraz uydum söylediklerine, uydum doğrudur.
Pişmanım. Her düşündüğümde daha da pişmanım.
Uyduğum kısımların intikamını kendimce aldım sanırım. Altı'yı aldattım. Altı defa.
Kafamda? Daha defalarca.
Pişman mıyım? Yoo dostum!

Altı ile ilişkimiz sekiz ay sürdü,
bendeniz Mavi Cicik beyinsizi, bu Altı denen gavatın gazına geldim, canım feda olsun sana Altı başgan kafasında sekiz ayımı geçirdim.

Sonra ne oldu? Tozmavi geldi. :)

2 yorum:

  1. Eeee tozmavi geldi :) devam et merakta bırakma bizi :)

    YanıtlaSil
  2. sosyoseksuel mi Oluyorsun ama tavsiye etmem.yada hayatin akışına burak

    YanıtlaSil