9 Ağustos 2014 Cumartesi

İlk yazı

Hadi bakalım, bi yerden başlamak lazım. Boş duranı allah sevmezmiş!

Sekizinci sınıfa gidiyoruz, oo flashback, alırım bi dal.
Sekizinci sınıf garip bi şey, ne küçüksün ne büyük, şu an bakıyorum, şimdiki aklımın çeyreği yokmuş o zaman. Artiz artiz geziyomuşum bi de götüne koyim, neyin kafasındasın halbuki 14 yaşındasın bildiğin.
Her neyse işte, garip bi şey, bi dönüm noktası oluyo herkes için. Ya ilk öpüşmedir, hızlı gitmeyi tercih eden cağnım jenerasyonum için ilk sevişme olabilir.
Herkes öpüşsün sevişsin, pompasına baksın.
Bütün kızlar gizli gizli mastürbasyon yapıp kimseye söylemezken, bendeniz mavi cicik ne yapıyordum efenim?

Homofobimi yenmemi sağlayan arkadaşım Örgü'nün yardımıyla, ibne olduğumu fark etmekle meşguldüm.

Ön yargılarımı bir anlığına da olsa yıktım, sonra devamı geldi, tamam dedim arkadaş ben buyum.
BEN MEME DE SEVİYOM PİPİ DE.
Karşılığında? Bir ömür boyu homofobi aldım.

Bu olmamalıydı, kendimi keşfetmemin karşılığı bu olmamalıydı işte.
Ailemden yıllarca saklamak zorunda kalmamalıydım, insanları kaybetmemeliydim. Ayıplanmamalıydım. Terk edilmemeliydim. 


Sonuçta bu nedir ki? 

-Ketçap mı seviyorsunuz mayonez mi?
-Ben ketçap seviyorum,
-Ben mayonez seviyorum,
-Ben ketçap da seviyorum mayonez de!

4 yorum:

  1. yazım dili olarak güzel dur bakalım daha neler çıkacak, hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  2. ooov bi biseksel daha tanıdım şimdi bak iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  3. 'Ben ketcap da seviyorum mayonez de !'
    İşte benim sorunum her ikiside aynı anda olsun zor biseksuellik kolay değildir.
    Fazla duygusal değilsen ve sosyoseksuelsen ozaman rahat olur.duygusalsan bir kişiye baglanirsin kiz yada erkek hangisine kalbini kaptırırsan ve onla yaşarsın

    YanıtlaSil
  4. Gay Sohbet, Gay Chat, Gay Arkadaşlık Sitesi, Eşcinsel Sohbet, Eşcinsel Arkadaşlık Sitesi

    YanıtlaSil